搜尋此網誌

2018年5月24日星期四

貨源歸邊點玩?



近日完成加密貨幣新書腦袋變得空白好想寫但一對著電腦便空白一片惟有是寫少少自己的想法不作深入分析了一直好想講貨源歸邊的市場究竟升市可以去到幾盡和怎麼炒講到貨源歸我諗比特幣是最好的例子供應受到限制只要有好消息便單邊升市2017年一年之內可以由1000美元升至20,000美元升幅2100%,那麼當市場撤資缺水之時就如現在美元升亞洲股市黃金價格全都下跌比特幣也不例外價格跌幅約62%,比特幣現報約7600美元一枚。


香港的樓市亦是貨源歸邊,看回上次幅圖,一二手成交萎縮,成交量只是2003/04水平,但價格指數不斷創歷史新高,上篇文章已經指出辣招和金管局逆周期措施壓抑成交,只要一兩個破頂成交已經可以成為市場指標,再加上新盤同時控制出售單位,價格只升不跌的假象很容易便可製造出來,我認為樓市一日有辣招,成交壓抑,樓市只有繼續升,問題係公屋三房都賣到九百萬港元,即是買家有約五球現金,老實說,我有五球現金便一定去外國買屋有前後花園,甚至拿百五萬full pay移民加拿大Winnipeg兼買前後花園的大屋,使鬼住公屋,咁咩人用五球現金去買香港的公屋?實在匪夷所思!貨源歸邊可以點玩就點玩。不過,同比特幣一樣,市場撤資缺水就想托都難。






 (圖一):


(圖二):



 (圖三):





2 則留言:

  1. 同感, 五球野首期買四百呎私樓一樣啦! 合埋眼求其買D 野, 收下息每月都萬幾蚊, 生活上好多選擇.

    同埋, 現在個種叫做"業主惜售, 賣左買唔番", 大把人咁講, 貨源歸邊,, 小弟卻係另一邊.

    回覆刪除

請留回應!